czwartek, 9 maja 2013

real - life materials

Witam!
Jakiś czas temu zaczęłam się uczyć języka francuskiego. Nie chcę poświęcać temu zbyt dużo czasu i wiem, że na dzień dzisiejszy nie będę robiła żadnego kursu (chociaż znalazłam parę dobrych). Zaczęłam szukać materiałów w internecie. Wynik jest taki, że większość czasu spędziłam na oglądaniu mini-filmów po angielsku i zastanawianiu się, jak można użyć ich na lekcji. Wydaje mi się, że te są wystarczająco ciekawe i krótkie. 

Aby uczyć się angielskiego przy użyciu tych materiałów (a także innych tego typu) wystarczy:

opracowanie własne

Ten schemat pokazuje, jak można połączyć naukę rozumienia ze słuchu z nauką wymowy- mam tu na myśli głównie intonację i sposób łączenia wyrazów w zdaniu (część- shadowing). Prawda jest taka, że aby dobrze 'słuchać' należy wiedzieć, jakie brzmienie mają CAŁE ZWROTY, a nie tylko pojedyncze wyrazy.

*(Jeśli filmy nie działają - należy zapoznać się z tematem zmiany adresu IP na brytyjski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz